E-commerce

Rozwój e-sklepu dzięki usługom e-commerce oferowanym przez Orange wspólnie z firmą QuarticOn
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to szerokie pojęcie obejmujące elektroniczną sprzedaż usług i towarów. Najpopularniejszą formą e-commerce są sklepy internetowe i platformy aukcyjne. Orange wspólnie z firmą QuarticOn przygotowało rozwiązania, które ułatwią Ci prowadzenie e-sklepu.

E-commerce – usługi Orange

CDXP (Customer Data and Experience Platform) od QuarticOn to kompleksowa platforma do zarządzania sprzedażą, marketingiem i personalizacją przestrzeni sklepu internetowego. W skład platformy wchodzą narzędzia takie jak:

    System CRM

  • Umożliwia wielokanałowe zbieranie danych o klientach, zarządzanie lejkiem sprzedażowym, automatyzację procesów sprzedaży, kwalifikowanie leadów i zarządzanie pracy zespołów wewnętrznych.
  • Marketing automation

  • Umożliwia tworzenie zautomatyzowanej komunikacji omni-channel,
    w tym newsletterów i sekwencji wiadomości (workflows) za pomocą dostępnych kanałów komunikacji, które pomagają łączyć klienta
    z produktami w obrębie strony internetowej (web-pushe, banery, pop-upy) i poza nią (chatboty na social media, SMS, landing page, formularze).
  • Rekomendacje produktowe

  • Personalizowane ramki rekomendacji wyświetlają produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Rekomendacje produktowe są możliwe dzięki rejestrowaniu danych behawioralnych każdego użytkownika, odtworzeniu jego ścieżek zakupowych i przewidywaniu podejmowanych przez niego dalszych działań, co z kolei przekłada się na możliwość tworzenia indywidualnych profili zakupowych.
  • AI Smart Search

  • Wewnętrzna wyszukiwarka, która wyświetla użytkownikom sugestie podczas wpisywania haseł, rozpoznaje błędy i literówki oraz obsługuje synonimy. Jest zintegrowana z silnikiem rekomendacji i dostępna w 35 wersjach językowych.

Korzyści z rozwiązań e-commerce od Orange

  • Usprawnienie procesu zakupowego dla klientów i optymalizacja ich doświadczeń zakupowych poprzez personalizację oferty
    i otrzymywanych treści.
  • Skrócenie drogi klienta do produktu.
  • Wzrost zaangażowania klienta w proces zakupowy, liczby składanych zamówień oraz przychodu e-biznesu.
  • Wielokanałowe zarządzanie ruchem na stronie i kontaktem
    z klientami.
  • Zautomatyzowanie i spersonalizowanie procesów marketingowych
    i komunikacji z klientami.
  • Poprawa efektywności i podziału pracy w zespole sprzedażowym.
  • Redukcja współczynnika porzuceń strony oraz nietrafionych decyzji zakupowych podejmowanych przez klientów.

Proces implementacji

  1. Złożenie zamówienie na odpowiednią konfigurację usługi u Opiekuna Orange.

  2. Wstawienie na stronę sklepu jednego prostego skryptu.

  3. Zespół analityków konfiguruje system.

Poradnik dla Firm

Przeczytaj więcej o e-commerce na naszym blogu

Sprawdź

Przykłady zastosowań

Świetne rozwiązanie dla dużych i średnich sklepów online zarówno B2C, jak i B2B z różnych branż

Działasz w branży e-commerce?

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.