Optymalizacja strony e-cto.pl obejmowała:
▪︎ audyt - analiza struktury strony, treści, wydajności oraz kompleksowa strategia optymalizacji na podstawie wyników audytu,
▪︎ wdrożenie zmian optymalizacyjnych - poprawa dostępności strony dla użytkowników wprowadzenie narzędzi analitycznych Google Analytics i Google Tag Manager - śledzenie transakcji oraz optymalizacja działań reklamowych,
▪︎ uruchomienie kampanii w sieci wyszukiwania - kampanie na frazy ogólne związane z działalnością sklepu, takie jak „secondhand online” czy „odzież używana online”,
▪︎ optymalizacja „meta title” i „description” - optymalizacja metatytułów i opisów
z wykorzystaniem wtyczki SEO (Search Engine Optimization),
▪︎ wdrożenie przekierowań - kierowanie użytkowników z niedostępnych produktów na odpowiednie kategorie lub stronę główną.
Po roku współpracy udało się osiągnąć wzrost o:
▪︎ 72% – liczby nowych użytkowników,
▪︎ 1527% – przychodów z kampanii.
Działania optymalizacyjne przyniosły znaczące korzyści dla sklepu e-cto:
▪︎ niższy współczynnik odrzuceń, wzrost liczby odwiedzających dzięki poprawie komunikacji,
▪︎ zmniejszenie kosztu pozyskania klientów - skuteczniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego poprzez zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania,
▪︎ zwiększenia przychodów, dotarcie do nowych użytkowników oraz utrzymanie kontaktu z obecnymi klientami dzięki nowej strukturze kampanii reklamowych w sieciach wyszukiwania i na platformie Meta Ads.
Dyrektor Generalny, CTO